En gammal favorit

Här kommer en gammal favorit:
Jag är medveten om att det kanske inte är det coolaste valet men jag tycker ändå än idag att den här låten/bandet är grymt på många vis. "Ghost of You" ger mig gåshud än idag. Säkerligen många därute som tycker det är lite småtöntigt och halvemo (kanske lite som jag då, antagligen därför jag gillar det) men  slår vad om att lika många av er ändå diggar det i smyg ;)

Den här låten tar mig tillbaka ganska många år nu, jag kommer inte riktigt ihåg hur gammal jag var? men det var på den tiden då jag skulle gifta mig med Gerard Way iallafall (jag tyckte han var galet snygg i det vitblonda håret), så någon gång efter Luis Figo och innan Chuck Bass kom in i bilden då.

Sen tycker jag den här videon är ganska fin också! sån där video som lockar fram kreativiteten och inspirerar mig till att rita!

Jag har ritat en hel den det senaste, tyvärr kan jag inte visa nåt ännu för det är julklappar och ett hemligt projekt, men om ni bara har lite tålamod så kommer det dyka upp här så småningom (:

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0