Helgen

 


Var hemma i barndomshemmet, eller ja, ett av de hemmen jag växt upp i, i helgen. Shit nu låter det som jag flyttat runt ungefär lika många gånger som Agnes säger "såhär" eller "liksom" under en timme av "Så mycket bättre" (tänker aldrig kolla på det igen) men så är inte fallet. Min uppväxt har väl fördelats hyfsat rättvist mellan Mamma o Pappa på ett pendlingsavstånd av cirkus 4 kilometer.

Aaaaaanyways! tappade tråden lite här kände jag...
Men vad gör det? för jag tänkte ju mest skriva om vad jag gjort i helgen, vilket inte är så mycket, så det här inlägget skulle blivit ganska kort annars. Men ni kanske gillar korta inlägg? Långa inlägg kan ju vara jobbiga att läsa ibland. Speciellt när man varit ute en hel dag. Men ibland kan de ju vara bra med! Speciellt sådana där kvällar som man egentligen borde läsa texter om hållbar stadsplanering och miljonprogrammen... typ som ikväll...
Då är de roliga! iallafall att skriva. 

Öhmhrm ja, helgen var det, jag har; umgåtts med familjen, ätit massa mat, varit på Falkängens julmarknad och shoppat vällagrad ost, promenerat med Kristoffer, ätit mer mat, sovit, ätit ännu mer mat, och sen träffat Fia och den 8 veckor gamla taxvalpen Håkan innan jag satte mig på tåget tillbaka till Göteborg.

Och just det! Jag har en ny tischa också! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0