Sol, vind och vatten

Gårdagen bestod av sol och hav. Efter en ganska jobbig helg med besök från gamla hjärnspöken så snörade jag igår på mig löparskorna och begav mig ut på årets första runda utomhus. Jag joggade ner till havet o satt där i solen en stund o bara njöt. Helt sjukt hur mycket positiv energi man kan hämta från en sån makalös kraft som vatten genom att bara vara där. 




På eftermiddagen släpade Fredrik med mig till Varberg på rundtur till fots, så vi tog strandpromenaden till centrum och nördade arkitektur och fick sen en skymt av en helt makalös himmel i rosa och lila. 


Nu är jag tillbaka i Göteborg igen o det känns sådär. Hoppas på fint väder så får jag väl pallra mig ner till Röda Sten o sitta vid vattnet iallafall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0