RADIOSILENCE IS BROKEN!

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka här efter några månaders radiotystnad. Mycket har hänt, och jag har gjort en hel del roliga grejer, men varenda gång jag fått för mig att jag ska sätta mig ner här framför datorn och berätta nåt om mina äventyr så får jag endast fram meningar i stil med:

"jhsKABakdlmd nrgkvn njkdBJD, wifb!"

och

"maskDBHDKABssfFJ, Aliusdb dhNF FHngh".

Alltså rent nonsens, inspirationen har varit borta.

MEN!
Nu gör jag ändå ett nytt försök!
För att få er "up to date" med mitt liv så kan jag summera de roligaste och största händerna sen vi sist hördes av (lästes av?)

Sen sist har jag alltså:

* Varit i Sthlm, bott på Hilton och kollat på Nine Inch Nails på Hovet, vilket var sjukt megafantastiskt!

* Landat ett sommarjobb på IKEA, så om ni är intresserade av ett nytt kök så rekommenderar jag er att besöka IKEA Kållered i sommar så ska jag sälja er det mest mongolicious kök ni kan föreställa er (om ni nu kan föreställa er mongolicious, annars kan jag sälja er ett vanligt kök)!

* Gjort/ritat/gestaltat och fått godkänt mitt kandidatarbete på Chalmers (Antagligen den främsta anledningen till att jag inte orkat blogga då jag fått dåligt samvete och ångest så fort jag använt min dator och inte ritat något i CAD), ritat ett resecentrum (återigen mongolicious ofc) vid Korsvägen som jag till slut faktiskt (konstigt nog) inte tycker är helt förskräckligt! BARA TVÅ ÅR KVAR NU, VART TAR TIDEN VÄGEN?! D:


* Varit i Schweiz, MADDERFAKKING SCHWEIZ! Det mest fantastiska land jag någonsin upplevt! Nu kanske jag inte är världens störta globetrotter, men jag har aldrig varit i ett land där jag tänkt "här vill jag bo" och det faktum att jag överväger att lära mig tyska för deras skull säger en hel del om hur grym denna resan var och hur grymt vackert detta land är! (jag kommer säkert trakassera er med massa natursköna bilder och mindre sköna egobilder den närmaste tider så jag orkar inte gå in på mer detaljer nu)


Så ja, nu kanske ni har lite mer humm om vad jag gör, om ni är hör till de som är nyfikna men inte så intresserade att ni orkar fråga ^^

Och för att det här inte ska bli ett tråkigt inlägg utan text så bjuder jag på en bild jag gjorde igår, det känns skönt att äntligen plocka upp pennan igen för den har också legat lite på is ett tag.

Peace out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0